Monday 26 December 2011

Sekolah



jawab salam tuh , jgn tak jawab. klau tak jwab dosa , klau jawab syang .. kakaka ok. hampa sedaq dak yg sekolah dah nk bukak dah . dah ready ke ? dah beli semue barang skolah ? good ! dah cuti manjang nih homework siap dok? ke tak sentuh langsung uhu

okay , aku tak ready nk masok form 3 . alamakk , form 3 nanti sesi pagi aaaaaaa nanti kalau lambat mesti kene tinggal bas . aaargh kalau tak pun, comfirm ah kena berdiri aa sakainyaaaaaa. dah ler tahun depan jdik junior . tak sukanya. alahai weh, tahun depan pmr . aku tak ready lagi ok tolong lah

alaa em skejap je kan cuti sekolah? rase sekejap sangat. maklumlaa orang tak pndai menghargai masa kakakaka dan ada siket rasa rugi tu. oke , masa yg ada tuhh gue bazirkan dengan pesbuk , blog. halah, tahun depan kena stop. ok azam tahun baru gittew haks. 


Yang same batch, korang terpikir tak pasal masa jawab nanti, pastu masa kumpul nak dapat results? akkakaka ok doakan aku boleh jawab dan dapat results elok. em bukan nak cakap, tapi kalau ye skali pun aku termiss beberapa subjek doakan moga aku tabah jejeejejekeekkeke hahahah ok ai doakan yalls buat yang sehabis baek okes. gluck make your parents proud 

 
goodluck!

No comments:

Post a Comment

  • Hello peeps welcome to my *unprivate diary* HAHA so enjoy yrself here ok? Selamat menggodek cerita bosan & Have fun hiks